رویدادها آرشیو خبر ها
انیلی: اقتصاد با افت روبرو ست اما سلامت عمومی در اولویت قرار دارد

انیلی: اقتصاد با افت روبرو ست اما سلامت عمومی در اولویت قرار دارد

سرانجام پس از مدتی بلاتکلیفی و ابهامات هفتگی در برگزاری رقابت های فوتبال کشور ایتالیا به نظر میرسد که شرایط به یک ثبات رسیده و حالا تا حدودی تکلیف باشگاه ها و هواداران مشخص شده. آندره آ انیلی پس از رسمی شدن زمان دیدار یوونتوس و اینتر که قرار است یکشنبه همین هفته برگزار شود در گفت و گویی حاضر شده و به برخی سوالات پاسخ داده که در اینجا گوشه ای از این اظهارات را می خوانیم.

 

شرایط اقتصادی

 

در این شرایط و در این اوضاع که به نظر جهانی نیز هست مسلم است که اوضاع در سطح خوب و نخست نیست. برای باشگاه ها نیز همین طور است، می دانم که این شرایط برای همتای مان در اینتر نیز همین است، او نیز شرایطی مشابه ما دارد، برای او احترام زیادی قائلم با هم یک هفته پیش جلسه ای داشتیم در خانه من به صرف شام که صحبت کردیم. این نیست که باشگاه ها تصمیم بگیرند که چه انجام دهند یا نه، مقامات ارشد تصمیم می گیرند و این خیلی شفاف است، مسولیت ما این است که انچه که انان تصمیم می گیرند را اجرا کنیم. کرونا ویروس مشکلات اقتصادی زیادی برای ایتالیا به همراه می اورد. همه شرکت ها با افت مواجه میشوند اما این سلامت عمومی ست که در اولویت قرار دارد و هدف مهار ویروس است.

 

آینده

 

ما برای انچه که می خواهیم انجام دهیم و می خواهیم بسازیم برنامه داریم، نه برای امروز برای ده الی پانزده سال بعد.

 

لیگ قهرمانان

 

همیشه هدف مشخص است، امروزه لیگ های بزرگ و قدرتمند وجود دارند که برای قهرمانی می جنگند، این کاملا مشخص است که لیگ های ضعیف تر شانس کمی دارند و از امکانات کمتری بهره می برند. باید رتبه بندی را حفظ کرد و در تلاش بود تا ارتفا یافت، راه های زیادی وجرود دارند. می توان گفت که چون کشور بزرگی هستید و قدرت لیگ بالایی دارد به طور اتوماتیک در رقابت های قرار گرفته اید.

 

آتالانتا

 

احترام بسیار زیادی برای انچه این باشگاه در حال انجام اش است، قائلم. بدون تجربه بین المللی عملکرد بسیار خوبی داشت.

 

لیگ قهرمانان با شیوه جدید

 

درست است یا نه؟ بعد به رم فکر می کنم باشگاهی که برای حفظ جایگاه ایتالیا نقش داشته هر چند که از رقابت های خارج است، برای رسیدن به سطح بالاتر نیاز به برنامه ریزی و هدف های ویژه است، نمی دانم که اتالانتا در اینده تا کجا می تواند پیش رود و پاسخ به این سوال ندارم. تیم های زیادی بودند که در نیمه نهایی و یا حتی لیگ قهرمانان را فتح کردند به این دلیل که رنکینگ کشورشان بالا بوده.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: